Terug
Uitgelicht:
De cursus Marketing voor de Retail geeft je inzicht in waarom marketing het fundament is van een goede retailer.
InschrijvenDe cursus Marketing voor de Retail geeft je inzicht in waarom marketing het fundament is van een goede retailer. Je leert de basisbegrippen en je werkt aan je vaardigheden om deze toe te passen op het werk. We gebruiken actuele voorbeelden en cases om de theorie aan de praktijk te koppelen.
Doel
Door het volgen van deze cursus raakt de cursist vertrouwd met actuele kennis, relevante inzichten, methoden en grondslagen van de marketing. Hiermee kan hij/zij waarde creëren voor zichzelf of de onderneming waar de cursist werkzaam is.
Na het afronden van de cursus kun je:
De cursist is in staat de 7 basis P’s van marketing te beschrijven en toe te passen. Basisbegrippen die van invloed zijn op het succes van de retailer. De cursist herkent, kansen en vertaalt deze in acties. Daarnaast begrijpt de cursist de essentie van klantbenadering in het verkoop- en klachtenproces. De cursist creëert waarde voor zichzelf en de retailer waar hij of zij werkt of gaat werken
Op dit moment zijn er nog geen nieuwe startdata gepland. Schrijf je onderstaand vrijblijvend in op de interesselijst!
De cursus heeft een theoretisch deel van 4 sessies van 2 uur, totaal 8 uur. Aanvullend is er een praktisch deel waarin de cursist zelf aan de slag gaat met de opgedane kennis. In de cursus worden onderstaande onderdelen behandeld:
Inschrijven Incompany
Investering
Bij de cursus inbegrepen:
Inschrijven