Terug
Uitgelicht:
In deze cursus leer je op een interactieve manier, met theorie & praktijk, de klantreis in kaart te brengen.
InschrijvenJe wil de dienstverlening verbeteren, je wil jouw klanten beter aan je binden, maar je weet niet waar te starten? Het maken van een Customer Journey map geeft jou de inzichten die je nodig hebt om jouw klanten nog enthousiaster te maken en ervoor te zorgen dat ze blijven.
Tijdens de trainingen zal je aan de slag gaan met de theorieën over Customer Experience en de stappen doorlopen om je eigen klantreis in kaart te brengen. Na de sessies met je nieuwe kennis en inspiratie, zal je aan de slag kunnen om je verder te verdiepen in de belevingswereld van jouw (potentiële) klant.
Kortom: je krijgt alle kennis en vaardigheden aangereikt om morgen al aan de slag te gaan en een onvergetelijke klantervaring te bezorgen!
Na het afronden van de cursus kun je:
Op dit moment zijn er nog geen nieuwe startdata gepland. Schrijf je onderstaand vrijblijvend in op de interesselijst!
Programma
Modules dagdeel 1:
Modules dagdeel 2:
Studiebelasting:
De totale studiebelasting bedraagt 16 uur, bestaande uit 8 uur les, verdeeld over 2 dagdelen van elk 4 uur en 8 uur zelfstudie. Gedurende het hele traject is er persoonlijk contact met de docent.
Certificaat:
Na afronding van de training ontvang je, op basis van aanwezigheid en actieve deelname, een certificaat van Van Kraaij Educatie.
Investering
Bij de cursus inbegrepen:
Inschrijven