Terug
In deze cursus leer je hoe je op een gastgerichte manier je klanten kunt bedienen. Deze cursus wordt verzorgd in samenwerking met Coen Bertens en Frans Goenee van De Efteling.
InschrijvenGastvrijheid leren van de Efteling? De Efteling was in 2019 het meest klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Je leert in deze training hoe je op een gastgerichte manier je klanten kan bedienen.
Deze training is voor organisaties, teams en medewerkers die worstelen hoe zij gastvrijheid kunnen verhogen. Door dit op te lossen krijgen ze blije gasten en blije collega’s. De training is breed toepasbaar in diverse organisaties.
In deze training creëer je je persoonlijke missie, ontdek je je talenten en met deze talenten verwonder je gasten en collega’s. Daarnaast leer je hoe je (interne) klanten op een gastvrije manier kan bedienen.
Op dit moment zijn er nog geen nieuwe startdata gepland. Schrijf je onderstaand vrijblijvend in op de interesselijst!
Programma
De volgende vier modules worden behandeld in deze cursus:
Studiebelasting:
De totale studiebelasting bedraagt 3 dagen, bestaande uit 3 dagdelen klassikaal les en 3 dagdelen zelfstudie. Gedurende het hele traject is er persoonlijk contact met de docent.
Certificaat:
Na afronding van de training ontvang je, op basis van aanwezigheid en actieve deelname, een certificaat van Van Kraaij Educatie.
Investering
Bij de cursus inbegrepen:
Inschrijven