0487-745003
>

Breng je klantreis in kaart

In deze cursus leer je op een interactieve manier, met theorie & praktijk, de klantreis in kaart te brengen.

Inschrijven
Startdata
    Nog geen nieuwe startdata gepland. Schrijf je in op de interesselijst.
Bekijk alle startdata
Kosten
Op aanvraag
Afdeling & vakgebied

Je wil de dienstverlening verbeteren, je wil jouw klanten beter aan je binden, maar je weet niet waar te starten? Het maken van een Customer Journey map geeft jou de inzichten die je nodig hebt om jouw klanten nog enthousiaster te maken en ervoor te zorgen dat ze blijven.   

Tijdens de trainingen zal je aan de slag gaan met de theorieën over Customer Experience en de stappen doorlopen om je eigen klantreis in kaart te brengen. Na de sessies met je nieuwe kennis en inspiratie, zal je aan de slag kunnen om je verder te verdiepen in de belevingswereld van jouw (potentiële) klant.

Kortom: je krijgt alle kennis en vaardigheden aangereikt om morgen al aan de slag te gaan en een onvergetelijke klantervaring te bezorgen! 

Na het afronden van de cursus kun je: 

  •  Je kent de relevante Customer Experience theorieën die nodig zijn voor het in kaart brengen en optimaliseren van de customer journey.  
  • Je kunt aan de hand van een 6 stappen methodiek de klantreis in kaart brengen, De Episodes, Touchpoints en Emoties.  
  • Je leert tegen welke valkuilen je kan aanlopen en hoe je dat oplost. 
  • Je kan gebruik maken van een Customer Journey Management tool, Milkymap, om de klantreis te visualiseren. 

Nog geen nieuwe startdata gepland. Schrijf je in op de interesselijst.

Kun je niet op de lesdagen van de geplande cursus(sen)? Laat je gegevens achter op het interesseformulier en wij houden je op de hoogte over nieuwe cursussen.

Programma 
Modules dagdeel 1:

  • Introductie Customer Experience De basisbeginselen van CX en de 6 CX disciplines als ook de Experience Economy.
  • Customer journey management De 7 stappen van de CJM-cyclus. 
  • 6 stappen klantreis mapping methodiek. Methodiek om de klantreis in 1 dag in kaart te brengen.  

Modules dagdeel 2: 

  • Recapp Klantreis mapping methodiek.  
  • Klantreis ontwerpprincipes: Basisbeginselen voor het ontwerpen van de ideale klantreis.  
  • Toepassen klantreis methodiek: Klantreis challenge & eigen klantreis.  

Studiebelasting:  
De totale studiebelasting bedraagt 16 uur, bestaande uit 8 uur les, verdeeld over 2 dagdelen van elk 4 uur en 8 uur zelfstudie. Gedurende het hele traject is er persoonlijk contact met de docent. 

Certificaat:
Na afronding van de training ontvang je, op basis van aanwezigheid en actieve deelname, een certificaat van Van Kraaij Educatie.

Inschrijven Incompany

Investering

  • Prijs op aanvraag

Bij de cursus inbegrepen:

  • Leskosten
  • Lesmateriaal en eventuele boeken
  • Persoonlijk contact met de docent

 

Inschrijven
Breng je klantreis in kaart krijgt gemiddeld een op basis van reviews

Inschrijven Incompany

Heb je nog vragen? Neem dan direct contact op!

Mail ons Bel ons

Mogelijk ook interessant voor jou

Incompany

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Laat je contactgegevens hier achter en we nemen contact met je op! Je kunt ook hier direct een afspraak in onze agenda plannen.