Breng je klantreis in kaart (customer journey)

In deze cursus leer je een methodiek om zelfstandig een klantreis te visualiseren en hiermee aan de slag te gaan binnen de eigen organisatie.

Modules
Je krijgt een methodiek aangeleerd van 6 stappen om de klantreis in kaart te brengen. Daarnaast krijg je een introductie in Customer Experience Management. Door groepsdiscussies leer je ook hoe anderen bepaalde situaties aanpakken. Bovendien leer je werken met een platform om de klantreis te visualiseren.


Doelgroep / voorkennis
Deze cursus is relevant voor iedereen die in zijn dagelijkse werkzaamheden te maken heeft met klanten en deze klanten een onvergetelijke ervaring wil bieden. Affiniteit met marketing, communicatie, hospitality of procesmanagement is wenselijk.


Niveau
MBO+/HBO


Doelstelling
Na het afronden van de cursus kun je:
- Voor jouw klanten de klantreis in kaart brengen
- In beeld brengen welke ervaringen de klant daarbij opdoet


Studieduur
De studieduur is verdeeld over een periode van 4 weken.


Startdatum
Er zijn 6 startmomenten. Van januari 2021 t/m juni 2021 kun je maandelijks starten.


Fysiek of online
Deze cursus zal fysiek plaatsvinden in D’n Bogerd te Druten, mits de coronamaatregelen dit toelaten. Indien de maatregelen dit onverhoopt niet toelaten, zal de cursus online worden verzorgd via Microsoft Teams.


Planning
Zodra de planning bekend is, kun je de lesmomenten vinden in het online inschrijfformulier.


Studiebelasting
Deze cursus bestaat uit 2 live bijeenkomsten van 4 uur, aangevuld met 4 uur zelfstudie en een praktijkopdracht van 4 uur (reflectie en toepassing van de methodiek). De totale studiebelasting bedraagt 16 uur. Gedurende het hele traject heb je persoonlijk contact met de docent.


Online lesmateriaal
Je krijgt toegang tot aanvullend online lesmateriaal.


Fysiek lesmateriaal
Door de docent zelf ontwikkeld lesmateriaal.


Normale prijs
€695 Gratis!


Certificering
Na afronding ontvang je een bewijs van deelname.
 
 
Het is niet meer mogelijk om je in te schrijven. Op dit moment zijn wij in afwachting van het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid over een mogelijk vervolg. Heel graag houden wij jou op de hoogte van alle (subsidie)mogelijkheden.
Top
Van Kraaij Educatie