Terug
Je leert hoe je je onderscheidend vermogen van je zaak, online optimaal kan benutten.
Inschrijven''Uitverkoop! Sale, 2 halen 1 betalen, tijdelijk tot 70% korting.''
Winkels en webshops stunten vaak met aanbiedingen. De prijs is het meest gebruikte middel om klanten over te halen tot een aankoop. Maar deze race naar de laagste prijs creëert geen loyale klanten en verzwakt de kracht van het merk of product. Door alleen korting te communiceren zeg je in feite: het product is de originele prijs niet waard.
Richt je daarom op de emotie: het gevoel en de meerwaarde door het gebruik van de consument. Creëer de ‘need to have’.
Want als mens willen we verbonden zijn met dingen die we leuk of interessant vinden. Als we overtuigd worden door een reclame, worden onze emoties geprikkeld. Het rationele brein (wat kost het, wat zijn de voorwaarden?) komt pas later in actie. De prijs is daardoor van minder belang.
Deze cursus leert je klanten aan je te binden door (vanuit social media) in te spelen op gevoel en behoeften. Dit zorgt uiteindelijk voor een gezonde marge op je producten.
Na de cursus:
Je weet hoe je op social media relevant kan zijn. Hoe je verschillende werkwijzen uitprobeert, die het beste passen én hoe je eenvoudig en effectief met beelden (vlogs, foto’s) communiceert.
Voorkennis
Basiskennis van sociale media en internet.
Geef aan dat je interesse hebt in deze cursus om meer informatie te ontvangen: Cursusaanvraag doen.
Kun je niet op de lesdagen van de geplande cursus(sen)? Laat je gegevens achter op het interesseformulier en wij houden je op de hoogte over nieuwe cursussen.
De cursus bestaat uit twee modules van een halve dag, waarin de leerstof inclusief voorbeelden en vertaling naar jouw praktijk worden behandeld. Tussendoor ontvang je opdrachten om uit te werken.
Je ontvangt hulpmiddelen om de eigen strategie én de toepassing ervan in de praktijk, verder vorm te geven na de cursus.
Voorafgaand wordt gevraagd te inventariseren welke social media berichten veel interactie hebben gecreëerd en welke juist niet. Ook vragen we een inventarisatie van de volgers op je sociale media.
Inschrijven Incompany
Investering
Bij de cursus inbegrepen:
Inschrijven