Terug
Met de training Feedback geven krijg je tools aangereikt om jouw medewerkers op een positieve manier aan te spreken op hun gedrag.
InschrijvenJe stuurt een team aan als direct leidinggevende of als meewerkend voorman/vrouw. Je ziet dat medewerkers niet altijd even gemotiveerd zijn of met werkzaamheden bezig zijn die geen prioriteit hebben. Met deze training kun je op een positieve manier het gesprek aangaan en medewerkers versterken in hun ontwikkeling.
Doel
Met deze training krijg je tools aangereikt om jouw medewerkers op een positieve manier aan te spreken op hun gedrag.
Na het afronden van de cursus kun je:
Na afloop van de training heeft de deelnemer inzicht gekregen in hoe je een medewerker in beweging krijgt zonder daarbij in een lange discussies te belanden, hoe je concreet feedback kunt geven zonder interpretaties te doen en heeft de deelnemer 6 handzame stappen meegekregen om theorie naar praktijk om te zetten. De deelnemer heeft geoefend met verschillende gesprekstechnieken en heeft geoefend met zijn eigen casuïstiek.
Deze cursus is onderdeel van de reeks cursussen Retail Manager:
Geef aan dat je interesse hebt in deze cursus om meer informatie te ontvangen: Cursusaanvraag doen.
Kun je niet op de lesdagen van de geplande cursus(sen)? Laat je gegevens achter op het interesseformulier en wij houden je op de hoogte over nieuwe cursussen.
De onderdelen van deze training zijn gesprekstechnieken zoals de LSD methodiek, observatie en interpretatietechnieken, de 4-G methode en naast feedback geven ook feedback ontvangen.
Inschrijven IncompanyInvestering
Bij de cursus inbegrepen:
Inschrijven