Terug
In deze cursus leer je om je klant beter te betrekken bij je bedrijf en zo een sterke verbinding te maken.
InschrijvenVraag je je ook wel eens af waarom klanten je bezoeken en bij je kopen. Lever je goede service zonder de prijs te verhogen? Heb je goede ideeën, maar wint de waan van de dag? Met deze cursus gaan we buiten de gebaande paden en uit de waan van de dag. We kijken naar mogelijke ideeën en brengen deze terug naar toepassing in de dagelijkse praktijk. Je kijkt anders naar je bedrijf en naar je omgeving zodat je nieuwe kansen kan pakken. Hoe zorg je ervoor dat de klant dit weet of zelfs meedenkt.
Jaarlijks nemen de online bestedingen toe en daalt het bezoek in fysieke winkels. Toch zijn er volop kansen. Jouw zaak is de moeite waard. Om gezien te worden, om naar toe te komen en om er te kopen.
Met thuiswerken als het nieuwe normaal en onze levensstijl die steeds individueler wordt, neemt het sociale aspect van winkels en winkelgebieden toe. Sfeer, beleving en een unieke ervaring creëren spelen daarbij ook een grote rol.
Door hier slim gebruik van te maken ontstaat de fysieke winkel 2.0: van een generieke plek waar producten worden verkocht, naar een plek waar de consument graag komt, koopt en daarna zijn ervaring met anderen (online) deelt. Vervolgens komen de consument en ‘zijn volgers’ terug, kopen ze weer en worden nog meer ervaringen gedeeld.
In deze cursus leer je de verandering te maken ,dat de winkel naar de klant gaat in plaats van andersom. Welke nieuwe product-marktcombinaties kan je maken en welke businesscase hoort daarbij. Ga uit van wat je juist wel op de winkelvloer hebt en verbind dat met de kansen die online communicatie biedt.
Na de cursus:
Als deelnemer leer je een aanpak om in je bedrijf" om te denken". Een stappenplan om nieuwe ideeën concreet te maken en in te passen. Je leert om je klant beter te betrekken bij je bedrijf en zo een sterke verbinding te maken.
Voorkennis
Basiskennis van bedrijfsvoering.
Geef aan dat je interesse hebt in deze cursus om meer informatie te ontvangen: Cursusaanvraag doen.
Kun je niet op de lesdagen van de geplande cursus(sen)? Laat je gegevens achter op het interesseformulier en wij houden je op de hoogte over nieuwe cursussen.
De cursus bestaat uit twee modules van een halve dag, waarin de leerstof inclusief voorbeelden en vertaling naar jouw praktijk worden behandeld. Tussendoor ontvang je opdrachten om uit te werken.
Je ontvangt hulpmiddelen om de eigen strategie én de toepassing ervan in de praktijk, verder vorm te geven na de cursus.
Voorafgaand wordt gevraagd te inventariseren op welke producten/diensten veel of weinig wordt omgezet en op welke producten/diensten de meeste marge zit.
Inschrijven Incompany
Investering
Bij de cursus inbegrepen:
Inschrijven