Terug
In samenwerking met Koninklijke Horeca Nederland
InschrijvenDe wereld verandert. Uit onderzoek (McKinsey & Company) blijkt dat bij 75% van de consumenten het koopgedrag in 2021 is veranderd door o.a. corona, economische druk en winkelsluitingen. Dit geldt voor zowel de retail, horeca als cultuursector.
De behoeften en koopmotieven van de consument veranderen: de marketingcommunicatie en interne processen moeten daar tijdig op inspelen. We worden steeds mobieler en onze behoefte aan gemak neem toe.
Het aantal bestellingen via thuisbezorgd diensten steeg in 2021 met ruim 32%. Hoe krijg je deze digitale consument terug als gast in je restaurant?
Hoe pas je de online wereld toe in je huidige bedrijf? En, hoe ga je om met bezorgdiensten die een flinke hap van je marges nemen? We kijken naar wat je al hebt en waar een sprong voorwaarts mogelijk is. Aan het eind van deze cursus weet je waar je heen kan én wat daarvoor nodig is.
Deze cursus geeft je de bouwstenen om een passende en toepasbare online strategie voor jouw horecaonderneming op te zetten. Je leert meer kracht te halen uit je (bestaande) social media, in contact te blijven met je doelgroep, en ze te binden aan je organisatie of merk.
Na de cursus:
Voorkennis
Geef aan dat je interesse hebt in deze cursus om meer informatie te ontvangen: Cursusaanvraag doen.
Kun je niet op de lesdagen van de geplande cursus(sen)? Laat je gegevens achter op het interesseformulier en wij houden je op de hoogte over nieuwe cursussen.
De cursus bestaat uit twee modules van een halve dag die gegeven worden op 1 dag, waarin de leerstof inclusief voorbeelden en vertaling naar jouw praktijk worden behandeld. Tussendoor ontvang je opdrachten om uit te werken.
Je ontvangt hulpmiddelen om de eigen strategie én de toepassing ervan in de praktijk, verder vorm te geven na de cursus.
Voorafgaand wordt gevraagd te inventariseren welke online middelen actief gebruikt worden.
Inschrijven IncompanyInvestering
Bij de cursus inbegrepen: