0487-745003
>

Ken je gast! Hoe je loyale gasten verdient

Je leert in deze training het onderscheidend vermogen te bepalen en dit om te zetten naar klantbenadering, beeld en marketing.

Inschrijven
Startdata
    Nog geen nieuwe startdata gepland. Schrijf je in op de interesselijst.
Bekijk alle startdata
Kosten
Op aanvraag
Afdeling & vakgebied

Kennen we onze klanten of potentiële bezoekers wel voldoende? Er is weinig aansluiting met de klant. De communicatie is vooral reactief. Er wordt gereageerd op kortingsacties, maar niet op nieuw aanbod of vakkennis. 

Er zijn weinig volgers op Socials en/of het ontbreekt aan interactie. Met deze cursus worden bouwstenen aangedragen om gericht je doelgroep te benaderen en aan te spreken. Er ontstaan fans van jouw organisatie of merk.

Doel
Ondernemers willen vaak iedereen overtuigen van hun product of dienst. Massa is kassa! Deze denkwijze is in de huidige samenleving echter achterhaald. Niet elke consument past bij de visie of het aanbod van je horecaonderneming. Iedereen heeft een andere smaak en een andere definitie van prijs/kwaliteit.

Er zijn keuzes nodig om effectief op specifieke doelgroepen te richten. Dit voorkomt het onnodig terugsturen van borden naar de keuken, negatieve reviews, frustraties (ook bij het personeel) en tijdsverspilling.
Weten wie je bent en welke doelgroep bij je past, stelt je in staat effectiever en efficiënter bezoekers aan je onderneming te binden. 

Deze cursus leert je de eigen DNA te bepalen en de belangrijkste klantgroepen te benoemen. Vanuit deze kennis vertaal je dit naar een praktisch plan voor jouw onderneming. Dit resulteert in inzicht in jouw kansen om loyale gasten te creëren. 

Na het afronden van de cursus kun je:
Als deelnemer leer je met collega’s het onderscheidend vermogen te bepalen en dit om te zetten naar klantbenadering, beeld en marketing. Je leert klantgroepen beter te definiëren en gericht op hun wensen in te spelen.

Voorkennis
Je beschikt over basiskennis van marketing. Zie ook Basiscursus Marketing

Nog geen nieuwe startdata gepland. Schrijf je in op de interesselijst.

Kun je niet op de lesdagen van de geplande cursus(sen)? Laat je gegevens achter op het interesseformulier en wij houden je op de hoogte over nieuwe cursussen.

De cursus bestaat uit twee modules van een halve dag, waarin de leerstof inclusief voorbeelden en vertaling naar jouw praktijk worden behandeld. Tussendoor ontvang je opdrachten om uit te werken.
Je ontvangt hulpmiddelen om de eigen strategie én de toepassing ervan in de praktijk, verder vorm te geven na de cursus. 

Voorafgaand wordt gevraagd of er al kernwaarden en een doelgroep beschrijving zijn uitgewerkt. 
 

Inschrijven Incompany

Investering

  • Prijs op aanvraag

Bij de cursus inbegrepen:

  • Leskosten
  • Lesmateriaal en eventuele boeken
  • Persoonlijk contact met de docent

 

Inschrijven
Ken je gast! Hoe je loyale gasten verdient krijgt gemiddeld een op basis van reviews

Inschrijven Incompany

Heb je nog vragen? Neem dan direct contact op!

Mail ons Bel ons

Mogelijk ook interessant voor jou

Incompany

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Laat je contactgegevens hier achter en we nemen contact met je op! Je kunt ook hier direct een afspraak in onze agenda plannen.