Terug
Deze cursus geeft je de bouwstenen om een passende en toepasbare online strategie voor jouw winkel of Retail onderneming op te zetten.
InschrijvenIn deze tijd, waar overheidsmaatregelen het bezoeken van je fysieke locatie soms onmogelijk maken, is online de belangrijkste verbinding met je klant. Zorg dat die verbinding op orde is, dat je in beeld blijft en doe dat met een doel. Binding, verkoop, etalage, alles kan. Maar doe het goed of doe het niet.
Vind je de vlogs van collega’s leuk, maar heb je geen idee of je dat ook zelf kan maken? Gebeurt het ook zo vaak dat bij drukte in de zaak, het stil is op je Social media?
Deze cursus geeft je de bouwstenen om een passende en toepasbare online strategie voor jouw winkel of Retail onderneming op te zetten. Je leert meer kracht te halen uit je (bestaande) Social media, in contact te blijven met je doelgroep, en ze te binden aan je organisatie of merk.
Doel
De wereld verandert. Uit onderzoek (McKinsey & Company) blijkt dat bij 75% van de consumenten het koopgedrag in 2021 is veranderd door o.a. Corona, economische druk en winkelsluitingen. Daarnaast worden we steeds mobieler en wordt meer dan de helft van onze online aankopen via de smartphone gedaan.
De behoeften en koopmotieven van de consument veranderen: de marketingcommunicatie en interne processen moeten daar tijdig op inspelen.
Hoe pas je de online wereld toe in je huidige bedrijf? Wat heb je al en waar kan je een sprong voorwaarts maken? Aan het eind van deze cursus weet je waar je heen kan en wat daarvoor nodig is.
Na de cursus:
Voorkennis
Basiskennis van social media en internet. Bekend met de ambities van de eigen organisatie.
Geef aan dat je interesse hebt in deze cursus om meer informatie te ontvangen: Cursusaanvraag doen.
Kun je niet op de lesdagen van de geplande cursus(sen)? Laat je gegevens achter op het interesseformulier en wij houden je op de hoogte over nieuwe cursussen.
De cursus bestaat uit twee modules van een halve dag, waarin de leerstof inclusief voorbeelden en vertaling naar jouw praktijk worden behandeld. Tussendoor ontvang je opdrachten om uit te werken.
Je ontvangt hulpmiddelen om de eigen strategie én de toepassing ervan in de praktijk, verder vorm te geven na de cursus.
Voorafgaand wordt gevraagd te inventariseren welke online middelen actief gebruikt worden.
Inschrijven IncompanyInvestering
Bij de cursus inbegrepen:
Inschrijven