De digitale consument – Van online naar je fysieke winkel (C4)

Deze cursus geeft je de bouwstenen om een passende en toepasbare online strategie voor jouw winkel of Retail onderneming op te zetten.

Gratis inschrijven
Startdata
    Nog geen nieuwe startdata gepland. Schrijf je in op de interesselijst.
Bekijk alle startdata
Kosten

Normale prijs: € 1250

Nu GRATIS! (Meer info)

Afdeling & vakgebied
Uitvoering

In deze tijd, waar overheidsmaatregelen het bezoeken van je fysieke locatie soms onmogelijk maken, is online de belangrijkste verbinding met je klant. Zorg dat die verbinding op orde is, dat je in beeld blijft en doe dat met een doel. Binding, verkoop, etalage, alles kan. Maar doe het goed of doe het niet.

Vind je de vlogs van collega’s leuk, maar heb je geen idee of je dat ook zelf kan maken? Gebeurt het ook zo vaak dat bij drukte in de zaak, het stil is op je Social media? 

Deze cursus geeft je de bouwstenen om een passende en toepasbare online strategie voor jouw winkel of Retail onderneming op te zetten. Je leert  meer kracht te halen uit je (bestaande) Social media, in contact te blijven met je doelgroep, en ze te binden aan je organisatie of merk.

Doel
De wereld verandert. Uit onderzoek (McKinsey & Company) blijkt dat bij 75% van de consumenten het koopgedrag in 2021 is veranderd door o.a. Corona, economische druk en winkelsluitingen. Daarnaast worden we steeds mobieler en wordt meer dan de helft van onze online aankopen via de smartphone gedaan.
De behoeften en koopmotieven van de consument veranderen: de marketingcommunicatie en interne processen moeten daar tijdig op inspelen.
Hoe pas je de online wereld toe in je huidige bedrijf? Wat heb je al en waar kan je een sprong voorwaarts maken? Aan het eind van deze cursus weet je waar je heen kan en wat daarvoor nodig is.

Na de cursus:

  • Je weet welke online-instrumenten aanwezig zijn en hoe deze effectiever kunnen worden toegepast.
  • Je weet wat je mist en wat je moet doen om dat op te zetten.
  • Je weet hoe je interessanter kan zijn voor jouw klanten.

Voorkennis
Basiskennis van social media en internet. Bekend met de ambities van de eigen organisatie.

Meer informatie

Nog geen nieuwe startdata gepland. Schrijf je in op de interesselijst.

Kun je niet op de lesdagen van de geplande cursus(sen)? Laat je gegevens achter op het interesseformulier en wij houden je op de hoogte over nieuwe cursussen.

De cursus bestaat uit 3 modules van een halve dag, waarin de leerstof inclusief voorbeelden en vertaling naar jouw praktijk worden behandeld. Tussendoor ontvang je opdrachten om uit te werken.
Je ontvangt hulpmiddelen om de eigen strategie én de toepassing ervan in de praktijk, verder vorm te geven na de cursus. 

Voorafgaand wordt gevraagd te inventariseren welke online middelen actief gebruikt worden. 

Gratis inschrijven Incompany

Investering

  • De normale prijs voor de klassikale cursus bedraagt: €1250
  • Je volgt de cursus nu gratis dankzij NL Leert Door.

 

Bij de cursus inbegrepen:

  • Leskosten
  • Lesmateriaal en eventuele boeken
  • Persoonlijk contact met de docent
Gratis inschrijven
De digitale consument – Van online naar je fysieke winkel (C4) krijgt gemiddeld een op basis van reviews
Meer info
Hoe werkt NL Leert Door? Veelgestelde vragen Brochure aanvragen Gratis inschrijven Incompany
Deel deze ontwikkelactiviteit

Heeft u nog vragen? Neem dan direct contact op!

Mail ons Bel ons

Mogelijk ook interessant voor u

Incompany via NL Leert Door Sectoraal Maatwerk

Het is mogelijk om een Incompany training te organiseren met de subsidie NL Leert Door Sectoraal Maatwerk. Dit betekent dat de cursussen volledig gratis zijn onder enkele voorwaarden.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Laat je contactgegevens hier achter en we nemen contact met je op! Je kunt ook hier direct een afspraak in onze agenda plannen.